Post by spacazocromo on Feb 16, 2022 11:15:21 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Idle Heroes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Idle Heroes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa ääretöntä kestävyyttä ▞▞▞
▞▞▞ Idle Heroes 2022 version ▞▞▞
Jumissa latauspelin ilmoituksessa
Ahne
Jumissa tiettyyn lukutehtävään. Ei voi läpäistä, koska Crown League poistettiin. Ole hyvä ja korjaa. Olen julkaissut kuvakaappauksen Twitteriin.
Minun kaltaisteni palaavien pelaajien on liian vaikea pelata peliä uudelleen. Liian paljon muuttunut, mutta niin vähän opas... Tuhotin tilini estääkseni itseäni palaamasta takaisin.
Paras peli 5/5 :3
Hei, korjaa pelisi... Olen jumissa pelin ilmoituksen lataamisessa...Olen varma, että internettini on vahva... nämä ongelmat sattuvat minulle viime yönä, mutta tänään yritän avata sen, mutta se on edelleen sama. ..muutan arvosanani 5 tähden, jos tämä korjaantuu.
He antavat sinulle ilmaisen koodin lunastamista varten, mutta sinun täytyy pelata paljon ennen kuin voit lunastaa sen... ja et voi ohittaa fk-opetusta...
Menetin lvl 40 -tilini, kun asensin pelini uudelleen
Ohjelma ei jatku tilin vahvistusvaiheesta latausnäytössä. Peli itsessään on kiva ja siinä on haastetta ja strategiasuunnittelua, mutta en usko, että se onnistuu, kun en pääse edes peliin. Korjaa tämä tai 2 tähden luokitus pysyy.
Aluksi oli hauskaa, mutta on hajonnut tylsäksi yksitoikkoiseksi. Minulla on täysi ryhmä + ylimääräisiä 2 tähden ja 1 tähden (vaaleanpunaisia) sankareita, ja olen yli tason 100. En ole päässyt kampanjaa eteenpäin tasolohkon takia. Tästä päivästä lähtien olen joutunut odottamaan noin 3 viikkoa, samalla kun saan kokemusta kahdesti päivässä, täyttääkseni tasovaatimuksen avatakseni kampanjan seuraavat tasot. Ja taatusti, kestää 5 minuuttia päästä seuraavaan tiesulkuun, mutta joudun odottamaan taas kokemusta, luultavasti vielä kuukauden. Edistymisen tasapainotus on todella huono tässä suhteessa. Sankarin vaatimus edetä vallassa hämärtyy korkealla tasolla. Kuusi, 5* sankaria luodaksesi yhden vaaleanpunaisen 1* sankarin. Tämä tiivistyy yhteensulautumiseen, 48, 4* sankarit ja 24, 3* sankarit. LIIAN KALLIS. Vaikka sinulla on vain sankarikapasiteetti, kolikkopelien ostamisen jälkeen 170 tekee tästä hämärää. enkä aio kuluttaa 1100 helmiä saadakseni 5 lisäpaikkaa. Kun sinulla on noin 50 erilaista 5* sankaria, tila loppuu liian nopeasti. Tyypillinen tämä arvostelu saa minut ihmettelemään enemmän, miksi pelaan edelleen.
Poistin, koska se on vain interaktiivinen elokuva. Peli kertoo, mitä sinun tulee tehdä, eikä se etene ennen kuin napautat sitä. Niin paljon valinnanvaraa
Pay2win, pelaa sen sijaan afk areenalla. Sen paljon parempi.
Tässä pelissä maksetaan vain voitosta. Suosittelen olemaan lataamatta. Lisäksi saat vain huonoja vetoja kaikesta, mistä vedät. Jos he korjaavat sen, se olisi kunnollinen peli.
Peli juuttuu "pelien ilmoitusten lataus" -näyttöön. Olen nähnyt tämän postauksen facebook-ryhmässämme, että sama ongelma tapahtuu muiden pelaajien kanssa, joista osa päätti vain lopettaa pelin. Käyttämällä wifi-yhteyttä perinteisen mobiilidatan sijaan, peli etenee normaalisti. Mutta osalla pelaajista ei ole pääsyä wifi-yhteyteen, ja muilla, joilla on, ei ole aina pääsyä siihen. Me pelaajat toivomme, että tämä ongelma korjataan. Kiitos.
Kaatuu ja ei pelattavissa joka päivitys!!! Huono peli!!!!! 2 kertaa uudelleen, peli ei ole vieläkään päivitetty!! Roskakoripeli ikinä!!!
Se olisi paras peli, jos autat minua hakemaan 2 vanhaa tiliäni.. eve tho en maksa se on vaikeaa
aivan loistava
Olisi parempi, jos Google Play -kirjautumista voidaan käyttää. (Manuaalinen unohtunut salasana -järjestelmä on erittäin outo ja tehoton).
Kaikki teksti näyttää siltä kuin se olisi ajettu Google-kääntäjän kautta. Apusivut ovat parhaimmillaan huonosti kirjoitettuja, pahimmillaan hämmentäviä tai täyttä hölynpölyä. Käyttöliittymä on täynnä kyseenalaisia painikkeita. Jokaisella toiminnalla on oma erityinen valuuttansa, ja se on suunniteltu pakottamaan sinut käyttämään mahdollisimman paljon rahaa.
Pelasin tätä peliä vuosi sitten ja nyt vanha versio on poissa, miksi sinun piti tehdä tämä minulle miksi ja nyt vihaan tätä 💔😔😢😕😫😭💔
Tosi hyvä pelei
Maksa voittaaksesi käteisen
Tämä on hieno peli, mutta niin aikaisessa hionnassa voisi olla parannusta
hyvä peli!
Päivitys marraskuu-2021: Alkoi olla tylsää ja muutoksia tehtiin inspiroimattomaan. Alkaa tuntua siltä, että hyvän sisällöntuottajat ovat muuttaneet pois ja meduusa-aivot ottavat vallan tuhoten pelin hauskuuden pikkuhiljaa. Alussa se tuntui tylsältä, mutta tämä peli kasvaa minuun yhä enemmän. Hyvä grafiikka ja paljon tekemistä. Ja hyvä asia on, että jos sinulla ei ole aikaa, 10 minuuttia päivässä riittää huoltoon.
Lol ihan pares peli xd
Hietakampela
Oikeinkirjoitus vaatii hieman työtä. Aika hyvä peli kyllä.
Se on mukava peli pelata, mutta me kyllä, kuten useimmat F2P-pelit, tässä pelissä on erittäin pitkä jauhaminen päästä lähemmäs tavoitettasi. Ei ole niin helppoa säästää 6 kuukautta vain yhtä tapahtumaa varten. Jos valaasi tulee hulluksi ja kuluttaa rahaa, mutta muista, että tämän pelin palvelimet kuolevat pois todella nopeasti, joten se kyllästyy ajan myötä. ja vaikka vaihtaisitkin palvelimia, sankarisi ja VIP pysyvät ensimmäisellä tililläsi.
Tämä peli on hyvä ja tätä olen aina etsinyt. Mutta ei ole muita tapoja saada xp. On erittäin tylsää odottaa 1–3 päivää uusien tasojen avaamiseksi kampanjassa. Ei voi tehdä muuta kuin päivittäisiä toimintoja ja muuta. Olen pelannut 2 kuukautta ja xp on hidas. Pls lisätä jotain saada xp. Lukevatko he edes näitä?
Menetätkö kaiken, mukaan lukien käytetyt rahat, jos vaihdat palvelinta? Joo ei, en käytä penniäkään tällaiseen.
Space Legends: Adventure Game Aventură cgl
Tämä peli on väärennös! Kaikki ilmoitukset ovat valheita!
Palvelin katkaisee jatkuvasti
En voi muodostaa yhteyttä mobiilidatan avulla, olen jumissa ilmoitusten lataamisessa
Ok, aion olla rehellinen, peli on hyvä ja siihen on helppo päästä käsiksi, mutta latasin pelin saadakseni vähän pelivaluuttaa. Minun piti vain päästä VIP-tasolle 5 saadakseni kaikki palkinnot riittävän helposti. mutta arvaa mitä ei ole mitään keinoa saada ilmaisia VIP-pisteitä. Ainoa tapa saada niitä on käyttää rahaa. He todella tarvitsevat järjestelmän, joka antaa VIP-tason saavutusten suorittamiseen vähintään VIP-tasolle 3 tai 4
Ok, tämä peli jostain syystä sulkeutuu minuun joka ikinen kerta kun pelaan tätä peliä ja voitko korjata sen, koska olen pelannut tätä joka kuukausi, jos tämä "virhe" korjataan, joten plz korjaa tämä
Tämä peli on hieno ja jopa koodilla, joka antaa sinulle ilmaisia juttuja. Mutta jos he lisäisivät toisen koodin, se olisi hienoa. Sen lisäksi, että tämä peli on mielestäni hieno, ehdotan, että lataat tämän pelin
Peli on kiva Jatkakaa hyvää työtä
Tosi hyvä kun ymmärtää taktiikan ja osaa pelata. Mainokset on ihan päin honkia tää on ihan erilainen niin siitä yks tähti pois..
Ei voi pelata, koska peli pyytää minua valitsemaan nimen johdannossa ja sanoo sitten "ei tarpeeksi helmiä"...
En pääse edes peliin, olen jumissa latausnäyttöön ja tiedän, etten ole ainoa, joka kokee tämän. Harkitsen uudelleen paremman arvion antamista, jos kehittäjät pystyvät korjaamaan tämän ongelman, tämä arvostelu pysyy 1 tähden, kunnes pääsen kirjautumaan peliin...Kehittäjät, huomioi tämä
Se on varmasti hauska peli, mutta täällä on muutakin kuin pelkkää tyhjäkäyntiä. Se on kuin pelaisi League of Angelsia, jos voisin verrata sitä toiseen peliin. Se on loistava ajanhukkaa, mutta vaatii hieman omistautumista, jos haluat nousta tasolle ja edistyä siinä. Pelin kannalta se on ihan ok, en kuitenkaan maksaisi siinä mistään, se on kallis ja olen rikki, mutta muuten pidän siitä. Se ei ole kyllästyttänyt minua vielä. Pidän myös monista hahmomalleista. Hyvä peli kieltämättä.
Se on hyvä peli, mutta siinä on erittäin alhainen pudotusprosentti 5 tähden sankarille. Kutsun 50 kertaa enkä saanut yhtään 5 tähden sankaria